عشق پریایی


نجه گور وردی او منه بیر یارا

              ادی منیم اورگیمی او،پارا پارا

اولدی منیم گون نریم تی گارا

              گلدیم من بو دنیادان زارا

گدین دین منیم یارما

              دارخیام گلسین منیم یانما

هرزمان تک او گیریر یادما

              او گلمسه من اولرم گیرم گورا

یاواش یاواش دوشدوم من یولا

              گدیم سوزلریمی دیم من اونا

ددیم ایستمیرم بیرین سنن سورا

             ددی سومیرم سنی گالمیب کی زورا

ددیم سن منی اوزونن اتما

             تک گجه لز منسیز یاتما

ددی ایستمیرم گت بوردا داینما

             هر گجه لر ییرم یراآما

اولوم اونان ساری دیوانا

            یولوم دوشدو بیر گون بیر میخانا

ددیم اوردا بیر عالیمه

            یوخدی بیر کس منیم یادیمه

ددیم چارع ندیی حالیمه

            آدرس وردی گت بیر کسین باغینه

گیردیم بیر گوزل بوستانا

            بوغدا اکدیم خارمانا

گوردیم اوردا بیر گوزل آرواد

           گنه دوشدو او گز یادیمه ای داد

یازدیم بو شعری اوزمنن

          یاش توکولدی منیم گوزومنن

او گز هاردادیی وار اولسون

          کیفی ده همشه ساز السون

 



خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

خانوم گل
ساعت0:06---4 اسفند 1392
سلام داداشی.خوبی؟چه عجب آپ کردی...
پاسخ:سلام ابجی زهرا این شعرو خودم ساخته بودم واسه عشقم گفتم بزارم وبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|